Цей модуль допоміг мені з’ясувати, як можна використати навчальні дослідження в проектах та зрозуміти призначення основних запитань проекту, а саме я трохи навчилася розрізняти змістовні, тематичні та ключові питання, але ще є деякі трудності з формулюванням запитань. Я зрозуміла, що якщо навчальні цілі сформульовані гарно і чітко, то учням буде легше працювати. Темп опрацювання для мене трохи швидкий, тому деякі матеріали я не встигла опрацювати. Цей модуль мені допоміг навіть трохи більше зрозуміти наскільки навчальний проект може захопити учнів. Найваще мені було формувати запитання.
Зате Ви класно навчилися писати рефлексію! Пишете майже все від себе, чесно і відверто.Не всім це вдається. А темп він майже для всіх зависокий, так задумано. І мені хочеться призупинитися і все гарненько обдумати. Ми зараз робимо тільки "намітки", шліфувати будете (або не будете) , коли будете готуватися до уроків з учнями.
ОтветитьУдалить