среда, 9 января 2013 г.

Модуль 3

Цей модуль допоміг мені з’ясувати, як можна використати навчальні дослідження в проектах та зрозуміти призначення основних запитань проекту, а саме я трохи навчилася розрізняти змістовні, тематичні та ключові питання, але ще є деякі трудності з формулюванням запитань. Я зрозуміла, що якщо навчальні цілі сформульовані гарно і чітко, то учням буде легше працювати. Темп опрацювання для мене трохи швидкий, тому деякі матеріали я не встигла опрацювати. Цей модуль мені допоміг навіть трохи більше зрозуміти наскільки навчальний проект може захопити учнів. Найваще мені було формувати запитання.

1 комментарий:

  1. Зате Ви класно навчилися писати рефлексію! Пишете майже все від себе, чесно і відверто.Не всім це вдається. А темп він майже для всіх зависокий, так задумано. І мені хочеться призупинитися і все гарненько обдумати. Ми зараз робимо тільки "намітки", шліфувати будете (або не будете) , коли будете готуватися до уроків з учнями.

    ОтветитьУдалить